Με αφορμή τη Γιορτή της Μητέρας, ο Σύλλογός Γονέων και Κηδεμόνων θέλει να εκφράσει την ευγνωμοσύνη και την αγάπη του για όσα προσφέρoυν οι μανούλες καθημερινά. Κάθε λουλούδι που χαρίζει είναι ένα σύμβολο της στοργής, της αφοσίωσης και της δύναμης που φέρνει η μητρική αγκαλιά.


