Με αφορμή την Ημέρα Μνήμης της Γενοκτονίας των Ποντίων, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α΄ Δημοτικού συμμετείχαν σε μια ξεχωριστή δράση μνήμης και τιμής. Μέσα από συζήτηση, εικόνες και δημιουργικές δραστηριότητες γνώρισαν στοιχεία της ιστορίας και του πολιτισμού των Ποντίων και δημιούργησαν μια όμορφη αφίσα.
Η δράση βοήθησε τα παιδιά να κατανοήσουν τη σημασία της ιστορικής μνήμης και της διατήρησης της πολιτιστικής μας κληρονομιάς.


