Συνοπτικός πίνακας καταγραφής Εργαστηρίων Δεξιοτήτων
«Σύνταξη Ετήσιου Σχεδίου Δράσης για την εφαρμογή των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση» | ||||
Υποενότητα | Σχέδιο Δράσης (Τίτλος) | Τάξη /τμήμα | Ονοματεπώνυμο/α Εκπαιδευτικού/ων | |
1η Θεματική Ενότητα : ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ – ΕΥ ΖΗΝ | ||||
Διατροφή – Αυτομέριμνα – Ασφάλεια | “Τη διατροφή μου φροντίζω, δόντια γερά χτίζω!» | Α | Βασιλικέ Χάιδω | |
Ψυχική και Συναισθηματική Υγεία | Κυκλοφορώ με το ποδήλατο μου | Β | Παπαγεωργίου Αντώνιος | |
Γνωρίζω το σώμα μου-Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση | Γνωρίζω το σώμα μου | Γ | Ζιζίκα Αγάπη / Τσιτσίμης Ιωάννης | |
Διατροφή – Αυτομέριμνα – Ασφάλεια | «Κυκλοφορώντας με ασφάλεια» | Δ | Παπαγεωργίου Αντώνιος | |
Ψυχική και Συναισθηματική Υγεία –Πρόληψη | «HEPS Εργαλείο για Σχολεία: Οδηγός ανάπτυξης πολιτικής για την υγιεινή διατροφή και τη φυσική άσκηση». | Ε | Αμοιρίδης Βασίλειος | |
Γνωρίζω το σώμα μου- Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση | «ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΜΟΥ! Το αγαπώ και το σέβομαι!» | ΣΤ | Αμοιρίδης Βασίλειος | |
2η Θεματική Ενότητα : ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ | ||||
Οικολογία-Παγκόσμια και τοπική φυσική κληρονομιά | Dirty Stories | Α | Χαντζή Ιωάννα | |
Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική προστασία | Νιρέττα η Καρρέτα (Οικολογία –Παγκόσμια και Φυσική κληρονομιά) | Β | Δηματάκη Στυλιανή | |
Παγκόσμια & τοπική Πολιτιστική Κληρονομιά | Το δάσος, πηγή ζωής | Γ | Ζιζίκα Αγάπη / Τσιτσίμης Ιωάννης | |
Οικολογία Παγκόσμια και τοπική φυσική κληρονομιά | «Φροντίζω την αυλή του σχολείου μου» | Δ | Παπαγεωργίου Αντώνιος | |
Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική προστασία | “Ασπίδα” στις φυσικές καταστροφές | Ε | Αμοιρίδης Βασίλειος | |
Παγκόσμια & τοπική Πολιτιστική Κληρονομιά | «Tα σχολεία προστατεύουν το περιβάλλον μέσα από την διαχείριση των σκουπιδιών και της ενέργειας» | ΣΤ | Αμοιρίδης Βασίλειος | |
3η Θεματική Ενότητα: ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ – Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη | ||||
Ανθρώπινα δικαιώματα | «Είμαι παιδί και έχω δικαιώματα» | Α | Βασιλικέ Χάιδω | |
Εθελοντισμός διαμεσολάβηση | «Φροντίζω το σχολείου μου» | Β | Παπαγεωργίου Αντώνιος | |
Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός | «Νοιάζομαι και δρώ» | Γ | Τσάμης Αχιλλέας | |
Ανθρώπινα δικαιώματα | «Όλοι διαφορετικοί όλοι ίσοι» | Δ | Παπαγεωργίου Αντώνιος | |
Εθελοντισμός διαμεσολάβηση | Σχολική Ασφάλεια και Υγιεινή | Ε | Αμοιρίδης Βασίλειος | |
Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός διαφορετικότητα | Όλοι μαζί στη σχολική ζωή | ΣΤ | Αμοιρίδης Βασίλειος | |
4 η Θεματική Ενότητα : ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ – Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία | ||||
STEM | Οι μικροί εξερευνητές εξερευνούν τα μνημεία της Ευρώπης | Α | Χαντζή Ιωάννα | |
Αγωγή Σταδιοδρομίας- Γνωριμία με επαγγέλματα | Στην τσέπη χαρτζιλίκι | Β | Δηματάκη Στυλιανή | |
Αγωγή Σταδιοδρομίας- Γνωριμία με επαγγέλματα | Δημιουργικό και ασφαλές διαδίκτυο | Γ | Τσάμης Αχιλλέας | |
Δημιουργώ και Καινοτομώ STEM | «Τα σχολεία αναζητούν την ιστορία τους» | Δ | Παπαγεωργίου Αντώνιος | |
Δημιουργώ και Καινοτομώ STEM | Γίνε ήρωας του διαδικτύου | Ε | Αμοιρίδης Βασίλειος | |
Αγωγή Σταδιοδρομίας- Γνωριμία με επαγγέλματα | Πράσινα επαγγέλματα | ΣΤ | Αμοιρίδης Βασίλειος | |