«Σύνταξη Ετήσιου Σχεδίου Δράσης για την εφαρμογή των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση» 2023-2024 |
Υποενότητα | Σχέδιο Δράσης (Τίτλος) | Τάξη /τμήμα | Ονοματεπώνυμο/α Εκπαιδευτικού/ων |
1η Θεματική Ενότητα : ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ – ΕΥ ΖΗΝ |
Διατροφή – Αυτομέριμνα – Ασφάλεια | Ολυμπισμός σημαίνει παιΖΩ με ασφάλεια | Α | Μποπότα Όλγα |
Ψυχική και Συναισθηματική Υγεία | Σε μια ρώγα από σταφύλι | Β | Μαρία Κεχαγιά |
Γνωρίζω το σώμα μου-Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση | Γνωριμία με το ανθρώπινο σώμα | Γ | Βασιλικέ Χάιδω |
Διατροφή – Αυτομέριμνα – Ασφάλεια | Δόντια γερά, τρώγοντας υγιεινά! | Δ | Παραστατίδου Ησαΐα |
Ψυχική και Συναισθηματική Υγεία –Πρόληψη | Παίζουμε και Μαθαίνουμε Παρέα, Πάντα με Βλέμμα Θετικό | Ε | Παπαγεωργίου Αντώνιος |
Γνωρίζω το σώμα μου- Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση | «ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΜΟΥ! Το αγαπώ και το σέβομαι!» | ΣΤ1 | Αμοιρίδης Βασίλειος |
Γνωρίζω το σώμα μου- Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση | «ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΜΟΥ! Το αγαπώ και το σέβομαι!» | ΣΤ2 | Παπαγεωργίου Αντώνιος |
2η Θεματική Ενότητα : ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ |
Οικολογία-Παγκόσμια και τοπική φυσική κληρονομιά | Dirty Stories: Σκέφτομαι πριν το πετάξω | Α | Μποπότα Όλγα |
Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική προστασία | Φωτιά στο δάσος | Β | Μαρία Κεχαγιά |
Παγκόσμια & τοπική Πολιτιστική Κληρονομιά | Dirty Stories: Σκέφτομαι πριν το πετάξω! | Γ | Αμοιρίδης Βασίλειος |
Οικολογία Παγκόσμια και τοπική φυσική κληρονομιά | Για το δάσος μαθαίνω, δρω και δημιουργώ! | Δ | Παραστατίδου Ησαΐα |
Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική προστασία | Φροντίζω την αυλή του σχολείου μου | Ε | Παπαγεωργίου Αντώνιος |
Παγκόσμια & τοπική Πολιτιστική Κληρονομιά | «Tα σχολεία προστατεύουν το περιβάλλον μέσα από την διαχείριση των σκουπιδιών» | ΣΤ1 | Αμοιρίδης Βασίλειος |
Παγκόσμια & τοπική Πολιτιστική Κληρονομιά | «Tα σχολεία προστατεύουν το περιβάλλον μέσα από την διαχείριση των σκουπιδιών» | ΣΤ2 | Παπαγεωργίου Αντώνιος |
3η Θεματική Ενότητα: ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ – Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη |
Ανθρώπινα δικαιώματα | Τα δικαιώματα των παιδιών | Α | Μποπότα Όλγα |
Εθελοντισμός διαμεσολάβηση | Θέλω, θέλεις , θέλουμε όλοι να προσφέρουμε | Β | Μαρία Κεχαγιά |
Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός | Σταματώ τις διακρίσεις-Αποδέχομαι τον «Άλλο» Από τις λογοτεχνικές αναπαραστάσεις στην πραγματική ζωή | Γ | Βασιλικέ Χάιδω |
Ανθρώπινα δικαιώματα | Τα δικαιώματα των παιδιών (κλείστε την ομπρέλα, βρέχει δικαιώματα) | Δ | Παραστατίδου Ησαΐα |
Εθελοντισμός διαμεσολάβηση | Όλοι μαζί στη σχολική ζωή | Ε | Παπαγεωργίου Αντώνιος |
Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός διαφορετικότητα | Κανόνες στην αυλή του σχολείου-Όλοι διαφορετικοί, όλοι ίσοι | ΣΤ1 | Αμοιρίδης Βασίλειος |
Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός διαφορετικότητα | Κανόνες στην αυλή του σχολείου-Όλοι διαφορετικοί, όλοι ίσοι | ΣΤ2 | Παπαγεωργίου Αντώνιος |
4 η Θεματική Ενότητα : ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ – Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία |
STEM | Οι μικροί εξερευνητές | Α | Μποπότα Όλγα |
Αγωγή Σταδιοδρομίας- Γνωριμία με επαγγέλματα | Στην τσέπη χαρτζιλίκι | Β | Μαρία Κεχαγιά |
Αγωγή Σταδιοδρομίας- Γνωριμία με επαγγέλματα | Στη τσέπη χαρτζιλίκι | Γ | Βασίλειος Αμοιρίδης |
Δημιουργώ και Καινοτομώ STEM | Σκάκι, ένα παιχνίδι στρατηγικής και Μαθηματικών, ένα παιχνίδι για όλους. | Δ | Παραστατίδου Ησαΐα |
Δημιουργώ και Καινοτομώ STEM | Ανακαλύπτω και δημιουργώ παιχνίδια | Ε | Παπαγεωργίου Αντώνιος |
Αγωγή Σταδιοδρομίας- Γνωριμία με επαγγέλματα | Πράσινα επαγγέλματα | ΣΤ1 | Αμοιρίδης Βασίλειος |
Αγωγή Σταδιοδρομίας- Γνωριμία με επαγγέλματα | Πράσινα επαγγέλματα | ΣΤ2 | Παπαγεωργίου Αντώνιος |